Garantie en klachten

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-k92qv1cb’ custom_class=” admin_preview_bg=”]

Aanspraak maken op garantie of heb je klachten?

“je hebt net een nieuwe deur laten plaatsen maar deze sluit toch niet helemaal naar wens.”

Wij snappen heel goed hoe je je voelt. Daarom gaan we ons best doen om het probleem op te lossen.
Helaas gebeurd het weleens voor dat we montagefout maken. “Waar gewerkt wordt vallen spaanders”

Garantiebepalingen:

  • Bewaar je bon goed. Zonder bon verlenen wij je geen garantie
  • Op alle deuren en materialen die door ons geleverd zijn heb je 3 jaar garantie
  • Op uitgevoerde reparaties waarbij geen materialen zijn vervangen heb je helaas geen garantie

Dit is de snelste weg naar de oplossing:

Wil je aanspraak maken op de garantie of heb je een klacht over de uitgevoerde werkzaamheden?
Stuur ons dan een email met de volgende informatie:

  • Een kopie van de nota (A5 formaat)
  • Indien van toepassing: een kopie van de bestelbon (A4 formaat)
  • Een zo duidelijk mogelijke klachtomschrijving
  • De gewenste oplossing
  • Je contact gegevens

Je kunt de email sturen naar info@debuitendeur.nl

[/av_textblock]

Noodservice

Vandaag nog met spoed een nooddeur geplaatst hebben? DeBuitendeur.nl doet het!

Contact

Bellen, Whatsappen of E-mailen?
Je kunt ons op de volgende manieren bereiken;

088 – 766 20 30 | Bel ons
06 – 49 79 48 18 | Whatsapp ons
info@DeBuitendeur.nl | E-mail ons

Openingstijden:
ma t/m vrij van 09:00 tot 17:00

Buiten deze tijden krijg je de nooddienst te spreken.