• Inclusief inmeet service
  • Politiekeurmerk
  • 100% zekerheidsgarantie
Betaal veilig en snel met:
Betaal veilig en snel
  • Inclusief inmeet service
  • Politiekeurmerk
  • 100% zekerheidsgarantie
Kozijnen / Deurkozijn / DBD-AK001 Achterdeur kozijn
Losse kozijnprijs 1.247,- incl. btw
  • Altijd 100% zekerheidsgarantie, ook na je bestelling
  • Na je bestelling nemen we persoonlijk contact met je op
  • Vakkundige installatie door eigen montagedienst

DBD-AK001 Achterdeur kozijn

+ All-in service
  • Gratis inmeten binnen 1 week
  • Levering ca 4 weken
  • 100% maatwerk
  • Service
  • Opties
  • Afronden
  • Geniet van onze all-in-service

    Wij meten jouw geselecteerde kozijn zorgvuldig op, leveren deze en monteren hem met uiterste precisie. Onze jarenlange ervaring en professionele aanpak zijn van belang gedurende het gehele proces, vanaf het moment van meten tot aan de installatie.

    Dit is niet alleen essentieel voor een mooi en hoogwaardig resultaat, maar ook voor een veilig eindproduct.

    Met onze alles-in-één service ben je verzekerd van een volledig zorgeloos proces.

    Wat houdt het in?

    • We meten de kozijn nauwkeurig op
    • Jouw kozijn wordt met zorg gefabriceerd
    • Jouw kozijn nauwkeurig aangepast om te voldoen aan je wensen en behoeften
    • Onze monteurs monteren, installeren en testen je deur middels onze safety check
  • Doe de postcode check
    • Wij leveren en monteren ook bij jou in de buurt!
    • Wij leveren en monteren niet bij jou in de buurt.
    Zo weet je zeker dat wij ook bij jou in de buurt inmeten en monteren.
    *Let op: SprayPay is een financieel verstrekker.
  • Altijd 100% zekerheidsgarantie, ook na je bestelling
  • Na je bestelling nemen we persoonlijk contact met je op
  • Vakkundige installatie door eigen montagedienst
  • Beschrijving
  • Veelgestelde vragen
  • Opties
  • Politie keurmerk
  • Garantie
  • Reviews
  • Dit kozijn bestellen met onze unieke all-in service

    • Houtsoort: meranti
    • Levertijd: circa 4 weken (+levertijd van de deur)
    • Maatvoering: leverbaar in alle maatvoeringen
    • Onderdorpel: onderhoudsvrije DTS onderdorpel (niet gevoelig voor laagwater en gaat hierdoor niet rotten)

     

  • Wanneer vervang ik mijn kozijn mee met de deur?

    Het vervangen van het kozijn gebeurt meestal in de volgende gevallen;

    • Je kozijn heeft houtrot
    • Je kozijn is versleten
    • Je kozijn heeft schade
    • Je kozijn is gaan verzakken
    • Je kozijn verkeerd in slechte staat

    Zo zijn er al wat redenen om bij jouw nieuwe deur ook een nieuw kozijn te bestellen.
    Het zou zonde zijn om een nieuwe strakke deur te laten installeren in een oud versleten kozijn vol met beschadigingen.

    Kan ik zelf een kleur kiezen voor mijn nieuwe kozijn?

    Dat helaas niet.
    Kozijnen leveren wij uitsluitend in de voorlak (Wit RAL 9010).
    Dit doen wij omdat kozijnen tijdens de installatie beschadigt kunnen raken en dat zou zonde zijn.

    Wat is de levertijd van een kozijn én een deur samen?

    De levertijd van een kozijn bedraagt 4 weken.
    Omdat wij 100% maatwerk deuren leveren kunnen we de deur pas inmeten na ontvangst van je nieuwe kozijn.

    Dit is de werkwijze:

    • Wij meten je oude kozijn in
    • We bestellen je nieuwe kozijn
    • Wij meten je nieuwe kozijn in voor de nieuwe deur
    • We bestellen je nieuwe deur

    Dit proces duurt 4 weken + de levertijd van de deur (dit is doorgaans 12 weken).
    De exacte levertijd van de deur vindt je terug in de beschrijving van de betreffende deur van jouw keuze.

    Betaal ik 2x all-in service als ik een kozijn én deur laat vervangen?

    Ja, je betaald bij zowel het kozijn als de deur voor de all-in service.
    De prijs van de all-in service is berekend op de hoeveelheid werk die wij daaraan hebben.

    Bij de all-in service van het kozijn zit onder andere inbegrepen;

    • Het inmeten van het kozijn
    • Het bepalen van de buitenwerkse maat van je nieuwe kozijn
    • Het maken van een werktekening van het nieuwe kozijn
    • Het bestellen van het nieuwe kozijn bij de leverancier
    • Transport van het kozijn vanaf de fabriek naar onze werkplaats
    • Transport van het kozijn vanaf onze werkplaats naar jouw woning (of bedrijf)
    • Het oude kozijn demonteren (dit is geen gemakkelijke klus)
    • Installatie van het nieuwe kozijn

    Bij de all-in service van de deur zit onder andere inbegrepen;

    • Inmeten van de deur en de contouren in het kozijn
    • Bestellen van de deur en de bijhorende communicatie met de fabriek
    • Het op maat maken en omfrezen van de deur
    • Infrezen én monteren van het hang- en sluitwerk
    • Infrezen van de scharnieren in het kozijn
    • Het verzorgen van de aflak service
    • Installeren van de deur in het kozijn
    • Sluitkommen infrezen in het kozijn om de deur te laten sluiten

    Hak- en sloopwerkzaamheden van de gevel zit niet inbegrepen.
    Bijvoorbeeld: wanneer we de bakstenen muur moeten slopen omdat het nieuwe kozijn groter moet worden dan het huidige kozijn.

    Moet ik zelf iets opmeten?

    Nee, geen zorgen, je hoeft zelf niets in te meten.
    Dat doen wij allemaal voor je.

    Na je bestelling nemen we binnen 1 werkdag contact met je op voor het maken van een gratis inmeet afspraak.
    Het inmeten doen we met een speciale computer, jouw nieuwe kozijn is 100% maatwerk.

    Ook het installeren doen we natuurlijk voor je.

    Moet ik zelf nog iets doen?

    Het enigste wat na de installatie nog moet gebeuren is het aflakken van het kozijn.
    Dit zou je eventueel kunnen uitbesteden aan een schilder.

    Voor het inmeten en de installatie van de deur- en kozijn hoef je zelf iets te doen.
    Dit zit allemaal inbegrepen in onze all-in service.

    Nemen jullie het oude kozijn ook mee?

    Dit doen we niet standaard.
    Dit bieden we wel aan als extra service, om jou volledig te ontzorgen.

    Omdat wij als bedrijf het oude kozijn niet bij de gemeentewerf mogen brengen moeten wij deze deponeren bij een afvalverwerkingsbedrijf.
    Hieraan zijn voor ons kosten verbonden. Ook neemt het redelijk wat tijd in beslag en ook past een oude kozijn (met glas) niet altijd even gemakkelijk in de kofferbak.

    De prijs voor het afvoeren van het kozijn verschilt per kozijn type en vindt je als optie terug in de configurator.

  • Welke opties zijn er bij mijn nieuwe kozijn mogelijk?

    In principe leveren en installeren wij al een compleet product.
    Je hoeft het kozijn alleen nog zelf te schilderen.

     

    Nemen jullie het oude kozijn ook mee?

    Dit doen we niet standaard.
    Dit bieden we wel aan als extra service, om jou volledig te ontzorgen.

    Omdat wij als bedrijf het oude kozijn niet bij de gemeentewerf mogen brengen moeten wij deze deponeren bij een afvalverwerkingsbedrijf.
    Hieraan zijn voor ons kosten verbonden. Ook neemt het redelijk wat tijd in beslag en ook past een oude kozijn (met glas) niet altijd even gemakkelijk in de kofferbak.

    De prijs voor het afvoeren van het kozijn verschilt per kozijn type en vindt je als optie terug in de configurator.

  • Politie keurmerk veilig wonen

    debuitendeur.nl is een officieel erkend en gecertificeerd Politie Keurmerk Veilig Wonen (PKVW) bedrijf.

    Alle deuren die door ons geleverd worden voldoen aan de eisen van het PKVW.
    Dat een nieuwe deur voldoet aan het PKVW betekent niet automatisch dat je woning ook direct ‘veilig’ is.

    Bij debuitendeur.nl beschikken wij over de juiste kennis en ervaring om jouw woning te beveiligen volgens de beveiligingsrichtlijnen van het PKVW zoals; hang- en sluitwerk van deuren- en ramen, brandveiligheid en buitenverlichting.

    Het beveiligingsadvies ter waarde van € 249,- doen we bij de all-in service helemaal gratis.

  • Garantie en service

    Garantie en service is een belangrijk onderdeel binnen onze dienstverlening.
    We vinden het belangrijk dat jij exact weet waar je aan toe bent. Dit zorgt voor rust, zekerheid en vertrouwen.


    Garantie bij alleen voorlak 

    Maak je uitsluitend gebruik van de voorlak?
    Dan geven wij slechts 1 jaar garantie op de deur, het hang- en sluitwerk én de montage.

    De deur zelf heeft 5 jaar fabrieksgarantie.
    Mocht je na de 1 jaar garantie die wij geven aanspraak willen maken op de fabrieksgarantie dan dien je zit zelf aan te vragen bij de fabrikant. Wij bieden hierin geen verdere ondersteuning.

    Garantie bij volledige aflak service

    Maak je gebruik van de volledige aflak service?
    Dan geven wij 5 jaar volledige garantie op de deur, het hang- en sluitwerk én de montage.
    In dat geval verloopt de garantie via ons en hoef je daar zelf niets voor te doen.

    Wij adviseren dan ook om een deur mét de volledige aflak service te bestellen.
    Zo ben jij niet alleen verzekert van een goed eindresultaat maar ook van 5 jaar lang volledige ontzorging tijdens de garantieperiode.

    Garantie verlengen

    Indien jij ons ieder jaar laat terugkomen voor het jaarlijkse onderhoud aan de deur verlengen wij de garantie tot wel 15 jaar.

    Wanneer gaat de garantie in?

    De garantie gaat in op de dag dat de deur wordt opgeleverd.

    Garantie aanmelden

    Garantie melden kan heel gemakkelijk door een email te sturen naar: service@debuitendeur.nl
    Vermeld daarbij:

    • – foto’s van de schade
    • – de factuur
    • – je contactgegevens

    We streven er dan naar om binnen 5 werkdagen contact met je op te nemen.

    Waar zit geen garantie op?

    Wij geven geen garantie op de lak, dit omdat de lak te maken krijgt met invloeden van buitenaf.

    Hoe zit het met eventuele schade vóór de oplevering?

    Deuren worden met de grootste zorg behandeld en geïnstalleerd.
    Mocht een deur bij oplevering onverhoopt oppervlakkige schade vertonen, die gedefinieerd kan worden als normale gebruikersschade die ook zou kunnen ontstaan bij normaal gebruik van de deur, valt niet onder de oplevergarantie.

    Voor schade die niet gedefinieerd kan worden als normale gebruikersschade wordt uiteraard een passende oplossing geboden.
    De klant accepteert dit risico.

    Onderhouds- en garantievoorwaarden debuitendeur.nl

    Algemeen
    Deuren worden met de grootst mogelijke zorg verwerkt en zijn gemaakt van hoogwaardige kwaliteit producten. Om de functionaliteit en kwaliteit te garanderen heeft een buitendeur een bepaalde vorm van onderhoud nodig die uitgevoerd dient te worden door de klant. Ook de kleurkeuze is sterk bepalend voor de functionaliteit van de deur. Hierna volgt een beknopte beschrijving voor een goed onderhoud en garantievoorwaarden van de buitendeur.

    De garantie is alleen van kracht als de deur volgens de onderstaande richtlijnen is onderhouden.

    Aflakken van de deur
    Hebben wij een deur geleverd enkel in de voorlak en zonder aflak?
    Dan dient de deur alsnog binnen 4 weken voorzien te zijn van een aflak laag indien de weersomstandigheden dat toelaten.
    Slechte weersomstandigheden zoals regen of sneeuw hebben een negatieve invloed op deuren die nog niet volledig zijn afgelakt.

    Eerste gebruikersjaar
    Een deur heeft een periode nodig om te ‘acclimatiseren’. Vanwege het vochttransport in de woning kan de deur het eerste jaar enige kromming vertonen. Dit verdwijnt normaliter na het eerste jaar, deze kromming is toegestaan tot 8 mm.

    Hang- & sluitwerk

    Het schoonhouden van de bewegende delen van het hang- en sluitwerk.

    • Bewegende delen van het hang- en sluitwerk dient 1x per jaar ingevet te worden middels ‘slotspray’
    • Losgekomen delen dienen weer vastgezet te worden
    • Voorkom dat het slot, de scharnieren of de sluitkommen worden mee gelakt door deze af te plakken

    Verf- en kitwerk

    Met onze aflak service is je deur bewerkt met water gedragen verf.

    • De verflaag dient 1x per jaar gecontroleerd en waar nodig bijgewerkt te worden. Dit in verband met de kromming.
    • De kitvoegen dienen 1x per 2 jaar gecontroleerd- en waar nodig bijgewerkt te worden.
    • Let op; liggende delen zijn eerder aan onderhoud toe dan verticale delen, zoals bijv. de weldorpel en de bovenzijde van de deur.
    • Kleur- en structuurafwijking kunnen in het natuurproduct van hout niet in dit verband als hinderlijk worden beschouwd
    • In principe zijn de kleuren in 3 klasse ingedeeld. Lichte kleur, middel donkere kleur en donkere kleur. Bij de 3 kleuren is er een temperatuurverloop van:
    1. Lichte kleur <38 graden
    2. Middel donkere kleur 38- 65 graden
    3. Donkere kleur >65 graden

    Voor klasse 3 wordt er geen garantie afgegeven, de deuren die in deze klasse worden afgelakt, kunnen soms in de hitte wel 5 tot 7mm smaller worden of meer dan 8mm kromtrekken. Dit heeft een nadelige invloed op de hang en sluitnaden en het functioneren van het hang en sluitwerk.

    Reiniging
    De deur moet minimaal 2x per jaar gereinigd worden. Dit kan met lauw water en zachte zeep (geen schuurmiddelen!) Vergeet niet het glas, kit en sponningen te reinigen.

    Tochtrubber
    Tochtwering dient minstens 1x per jaar met talkpoeder te behandelen; hiermee verleng je de levensduur.

    Garantie is niet van kracht bij:

    • Opzettelijk dan wel onbewuste vernieling of vernieling door natuurverschijnselen, brand of explosies.
    • Deuren waar door derden binnen de garantietermijn reparatiewerkzaamheden aan zijn verricht zonder schriftelijk toestemming van debuitendeur.nl
    • Gebruik van product in strijd met de bestemming ervan of in strijd met de gebruiksvoorschriften
    • Kleine oppervlakte- en droogtescheurtjes
    • Normale slijtage/ gebruikersschade
    • Gebreken die het gevolg zijn van onvoldoende of onjuist onderhoud van het product.
    • Inbraakschade
    • Vochtpercentage die, waar dan ook in de deur gemeten, de 18% te boven gaan
    • Andere oorzaken waarvan debuitendeur.nl van mening is dat deze niet aan debuitendeur.nl te verwijten zijn
  • Dit zeggen onze klanten
    [grw id="9554"]
Postcode check

Wil jij zeker weten of we ook in jouw regio all-in service leveren?
Doe dan de postcode check.